Page?

Sitter hos älskling nu och tittar på Victoria Secret's show. Sjukt snygga är dem!

Jag funderar på om man skulle klippa av sig håret till page, har vart sugen på det länge. I februari åker mina extensions bort i alla fall, då har jag haft dem i ett halvår. Dags att vila håret och låta det vara ifred. Det sliter ju lite på håret att ha extensions. I februari ska jag även klippa och färga mig, vet  inte hur jag ska göra än. Får fundera ett tag. Men när man ser någon som är skitsnygg i page så vill man ha det, sen ser man någon med långt svallande hår, då vill man ha det. Det samma gäller färgen, ena dagen vill man vara ljus, andra dagen mörk, rakt, lockigt osv.. man tröttnar ju på allt man har tillslut.

Tror ni jag skulle passa i typ såhär, lite kortare page?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0