Nyfärgad.

Puuh, det är jobbigt att storstäda, och jag är inte klar än på länge. Visst, kanske inte har städat intensivt hela tiden..
Ikväll är det Kick'n box som gäller, ska bli skönt! På Kick'n box så får man jobba med hela kroppen, både konditionsmässigt och styrka. Det är skönt att få köra igenom hela kroppen!



Lovade er en före och efter-bild på mitt hår sedan jag var och färgade och klippte mig igår. Här kommer dem. Klippte bara lite på topparna och gjorde blonda slingor i hela håret. Ville få bort utväxten och bli lite ljusare än jag var innan. Hade inte färgat håret på fem månader här, så hade lite utväxt, men inte så mörkt så det smälter ihop rätt bra ändå, men det känns mycket fräschare att få bort utväxten ändå.

FÖRE



EFTER




Nu är jag helt ofixad på båda bilderna, men ni ser lite hur färgen är i alla fall. Det är skitsvårt att få rätt färg på kameran, på ena bilden är håret jätteljust och på ena bilden kan det bli jättemörkt, svårt att fånga verkliga färgen på bild. Well well, ni ser lite i alla fall, utväxen är borta och jag är ljusare.

Vi funderade på att slänga i en ljusbeige toning igår, för att jag inte vill se "sommarblond" ut, utan ha mer vinter/höst blond som är lite lugnare och för att få en mer enhetlig färg istället för slingor. Visst det ska ju skifta lite istället för att ha en helfärg som lätt kan se ut som en "död" peruk och inget liv i. Vi väntade dock med att lägga i toningen och jag skulle känna lite på håret och så får vi se om jag lägger i en toning sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0