Testat Lily Lolos mineralfoundation.

Just det ja, jag köpte ju en ny foundation från Lily Lolo i början av Januari som jag skulle testa. Har ju som sagt väldigt känslig hy och tänkte därför att jag skulle testa en mineral foundation som är bra för hyn. Mineralsmink lugnar irriterad hy, täpper inte igen porerna, innehåller inga skadliga ämnen, osv. Kan hålla på en evighet om fördelarna med mineralsmink.

Dock så måste jag säga att jag inte riktigt tyckte om den foundationen. Det kanske är för att jag inte är van att använda lös puderfoundation. Har alltid haft mousse eller kräm foundation innan. Har väl kanske inte riktigt fått in tekninken än, men enligt mig när jag tar på Lily Lolos foundation så blir den väldigt torr och "mjölig" i ansiktet. Det ser nästan ut som om man har doppat ansiktet i mjöl, men som sagt, har ju inte testat den så länge. Men min första känsla var denna. Då gillar jag mer krämfoundation, den är lättare att få till i ansiktet.


Kommentarer
Postat av: Jenniefer

Haha i Brist på saker att göra bara för man är hemma och är sjuk o har tråkigt :)

2010-02-09 @ 20:07:36
URL: http://jenniefersarakarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0