Lunch på stan.

Nu ska jag snart ner till stan och käka med Elina. Mysigt!
Har tagit bild på mitt korta hår nu med så tänkte visa er nu hur det ser ut utan mina extensions. Dock har jag som sagt en megautväxt och färgen är inte så fräsch med tanke på att jag inte har färgat håret på flera månader. Snart är det dags, längtar!


Dagens outfit:
Leopard oversize kofta - VILA
Strumpbyxor - Lindex
Stövlar - DNA Shoes


Jag i mitt egna hår. Trivs rätt bra i det, dock så känns det lite tunnt nu när jag har jaft i extensions, men snart växer det till sig. Blir att fundera på hur jag ska färga håret nu nästa gång.

Jag köpte ju en ögonbrynsskugga från Viva la Diva på Åhléns förra veckan när det var rea där. Det är en slags puderskugga istället för att använda ögonbrynspenna. Använde denna idag och den varfaktiskt jättebra, inga skarpa kanter som det lätt kan bli med penna och man kan blanda till vilken färg man vill ha! Ett bra budgetalternativ! Kommer dock inte ihåg vad den kostade, men under 100-lappen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0