Frisördags idag! Äntligen!

Igårkväll krånglade blogg.se som vanligt, så jag hoppas att mitt inlägg kom fram som det skulle, men det ser ut så. Är så trött på blogg.se nu, när man ska ladda upp bilder, logga in, kolla statistik, det är alltid något som krånglar. Vill inte byta heller för nu är man ju van vid den här bloggen och man har allt samlat här. Hoppas dem skärper sig!

Nåja, kom precis hem innanför dörren efter att ha tagit en morgonpromenad hemifrån Martin och hit. Skönt! Så snart blir det att äta lite frukost. Efter det ska jag ner på stan en sväng idag igen, måste titta på en ny BH och sedan la jag undan ett par leggings igår som jag ska hämta idag också.

Klockan 15.00 är det dags för ett besök hos Tina, frisören, likaså min släkting på HonoHan. Blir lite klipp och färg, tänkte lägga ut före och efter bild sedan.





Kommentarer
Postat av: Jenniefer

Ja jag har sett den och jag tycker den är skit bra :) Vill se den igen!

2010-02-16 @ 10:41:49
URL: http://jenniefersarakarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0