AJ AJ!

Var på ansiktsbehandlingen innan, det var både skönt och gjorde skitont! Först peelade hon mitt ansikte, sen lite massage, sen fick jag ligga i ånga så porerna skulle öppnas, efter det klämde hon ut alla porerna. Skitont gjorde det! Portömning är bra att göra ibland, för dem kan lägga sig som röda prickar under huden annars. Vissa porer låg långt ner under huden, eller vad man ska säga, hade blivit som en kapsel under huden, så hon fick sticka hål på dem med en nål och sedan klämma. AJ AJ!! Detta kan man bara göra på en skönhetssalong. Efter det fick jag ligga med en ansiktsmask, som svalkade lite som tur var!

Nu är jag ren ända in till hjärnan känns det som. Vi gjorde ett hudschema sedan och jag köpte på mig fyra olika produkter från Dermanord som jag ska använda. Produkterna visar jag imorgon. Hoppas huden blir bättre och finare nu, babylen! Hon sa även att det kan ha mycket att göra med hormoner om huden är i obalans och hon tipsade mig ett par hormontabletter som man kunde köpa och skulle ta en om dagen. Dessa tabletter är även bra för att dem återfuktar huden innifrån. Jag har väldigt torr hy. Tror jag ska köpa det sedan. Men köpte produkter för över 500:- idag så det får vänta lite.


Kommentarer
Postat av: Jenniefer

Tack så mycket :) vart gör du ansiktsbehandlingen någonstans?

2010-02-12 @ 08:12:22
URL: http://jenniefersarakarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0