Hemmaspa

Nu har jag precis tagit mig ett långt varmt och avslappnade bad. Haft lite hemmaspa. Jag har även scrubbat hela kroppen och gjort ansiktsmask. Nu nu känner man sig fräsch igen! Tånaglarna och naglarna måste jag dock ta tag i någon dag för dem är katastrof. Jag gillar speciellt att måla och fixa med tånaglarna eftersom jag har en tatuering på foten. Tåringar och fotlänkar är något jag gillar också, dock är det roligare att hålla på med på sommaren eftersom det är då man visar fötterna mer. Ofräscha fötter är det värsta jag vet! Ryser med bara tanken..

Snart ska jag och älsklingen göra varma mackor i ugnen sedan blir det "Ensam mamma söker" som vanligt. Det är ett mysigt program som får en att minnas tillbaka till den svenska sommaren. Just nu är det november och svinkallt ute.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0