Frisördags!

Kom precis hem från jobbet. Har inte alls vart pigg idag. Igår kväll kunde jag inte sova för att jag hade sovit lite på dagen. Låg och rullade ända fram till 02 på natten. Sen ringer klockan 05.40, så det har inte vart mycket skön sömn för mig inatt. Kände mig fortfarande lite dåsig sen igår.

Nu när jag kom hem hade jag fått min Veckorevyn i brevlådan! Har ju börjat att prenumera på den nu igen. Hinner ju aldrig läsa böcker och så, då kan det vara kul att läsa lite Veckorevyn i alla fall.
Blondinbella på omslaget denna gången!

Nu om en timme ska jag vara ner hos Tina på hon&han och ta ut löshåret. Så nu blir jag korthårig för en dag. Efter det kommer Jeanna hit, min faster och så ska jag klippa henne. Glöm inte kika in deras hemsida!


Jag i kort hår.

Kommentarer
Postat av: tidman

nice!

2009-11-16 @ 17:30:12
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0