Lunch på stan.

Hemma från frisören, fräschade bara till håret lite och klippte bort det slitna. Ska ju försöka spara ut håret för en gångs skull nu utan att ha extensions i, eller att jag tröttnar och klipper av det som jag alltid gör. Men nu ska jag ha tålamod!

Såhär blev det, inte så stor skillnad men det känns mycket fräschare:

 

Nu ska jag ner på stan snart och luncha med Anna och Linn, trevligt, trevligt. Ska titta om jag hittar något roligt på Z-guld också eftersom jag fick presentkort där när jag fyllde år. Glömmer lätt av att använda mina presentkort när jag får det.

Ikväll ska jag och älskling ut till vårt smultronställe och grilla, Hägganäs. Det blir mysigt! Vädret kunde ju dock varit lite bättre, men så länge det inte regnar så är jag nöjd. När man var mindre så tyckte man att Valborg bara var en stor fest, man sprang runt vid elden och larvade sig hela kvällen/natten. Det är överskattat nu och jag ser inte Valborg och 1 maj som något speciellt längre. Visst kan det vara kul att vara ett gäng och umgås, grilla och så, men man behöver ju inte supa skallen av sig direkt.


Kommentarer
Postat av: Mia

SV: Håller med att Valborg känns överskattat.. Mycket skönare att ta det lugnt! Synd det inte är nåt grillväder bara :P Hoppas ni får en trevlig kväll iaf. Du får be Martin prata med Albin om de ses, så får de fixa en kväll isf.. :P De känner ju varandra lite, menar jag! :)

2010-04-30 @ 17:26:31
URL: http://mialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0